Veelgestelde vragen (FAQ)
1. Hoe vallen de maten?
1. Hoe vallen de maten?
Indien een artikel groter of kleiner valt, staat dit altijd vermeld in de artikelomschrijving Mocht er niets bij staan, dan valt het artikel gewoon op maat. De maten die tussen haakjes staan aangegeven zijn doorgaans de juiste maten. Bij items waar een leeftijd en een kledingmaat staan vermeld, is de kledingmaat leidend.
2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd staat vermeld in de winkelwagen en in uw orderbevestiging. Zodra wij uw bestelling aanbieden bij DHL ontvangt u hiervan een e-mail. DHL bezorgt alle post normaalgesproken de volgende dag; helaas komt het ook voor dat hier vertraging in zit. Deze vertraging kan in het ergste geval oplopen tot drie weken. Controleer bij vertragingen altijd het door u ingevulde adres in de verzendbevestiging en houd er rekening mee dat DHL niet bezorgt op zondag en maandag.
Voor bestellingen met pre-order geldt een afwijkende levertijd, Check hiervoor de datum achter het artikel in de bevestiging.
3. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
3. Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Retourzendingen worden binnen 7-10 werkdagen verwerkt.
4. Wil je een of meerdere items terugsturen?
4. Wil je een of meerdere items terugsturen?
Stuur het item (of de items) binnen veertien dagen na ontvangst terug, samen met het meegestuurd retourformulier. Wij verwerken de retourzendingen binnen 7-10 werkdagen en storten het voor de geretourneerde items betaalde bedrag dan terug naar de rekening waar de betaling vandaan is gekomen.
Wij versturen onze pakketten met DHL, maar het staat je vrij om de retourzending via bijv. PostNL te versturen. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.
5. Kan ik ook ruilen voor een andere maat?
5. Kan ik ook ruilen voor een andere maat?
Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Om een andere maat te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en het andere item aan ons retourneren.
6. Hoe zit het met de retourkosten?
6. Hoe zit het met de retourkosten?
De retourkosten zijn altijd voor de klant zelf. Een van de mogelijkheden voor het retourneren van een pakketje is via DHL
Wil je jouw pakketje of brievenbuszending retourneren, vermeld ons adres (Waterhoenhof 17, 5672 VH, Nuenen) dan op het pakket. Deze kun je vervolgens laten frankeren op een DHL of PostNL locatie (zie ons verzend- en retourbeleid).
7. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?
7. Kan er achteraf nog een artikel, kortingscode of andere wijziging worden gedaan/toegevoegd aan mijn order?
Helaas kan dat om administratieve redenen niet.
8. Kunnen jullie een bepaald item opmeten?
8. Kunnen jullie een bepaald item opmeten?
Deze service bieden wij niet. Wij controleren of items op maat vallen, en als hier een afwijking in zit, noteren wij dit in de artikelomschrijving.
9. Ik heb iets bij jullie besteld, en dit is vandaag goedkoper geworden. Kan ik hiervoor gecompenseerd worden?
9. Ik heb iets bij jullie besteld, en dit is vandaag goedkoper geworden. Kan ik hiervoor gecompenseerd worden?
Helaas niet. Wij voegen regelmatig items aan de sale toe, omdat er nog maar enkele maatjes over zijn, het artikel niet meer terugkomt en wij de ruimte kunnen gebruiken voor nieuwe items. Prijsverlagingen zijn in dit kader niet bedoeld voor eerder geplaatste bestellingen. Het staat je uiteraard vrij om het eerder gekochte (ongebruikte) artikel binnen 2 weken na aankoop te retourneren, en het artikel alsnog in de sale te kopen.

